2024-7-Turuntie

HEINÄKUUSSA JUMALANPALVELUKSISSA:

HUOMIOI POIKKEUKSELLISET KELLONAJAT LOPPUKUUSTA

JUMALANPALVELUS EHTOOLLINEN 7.7. klo 11.00

Jumalanpalveluksessa vietämme yhdessä ehtoollista H.S.I.F.:n kanssa. Mukana Teija ja Markku Veilo, Ruut Turunen, ja Janika Nousiainen

JUMALANPALVELUS 14.7. klo 15.00-18.00

Jukka Nieminen, Johanna Turunen, Elvi-Maria Veijonen

JUMALANPALVELUS 21.7. klo 15.00

Olemme yhdessä H.S.I.F:n kanssa afrikkalaisten jumalanpalveluksessa

JUMALANPALVELUS 28.7. klo 10.00

Osallistumme swahilinkielisen konferenssin jumalanpalvelukseen klo 10-13. Jumalanpalveluksessa tulkkaus suomeksi. Voit osallistua konferenssiin myös vaikka koko ajan perjantaista sunnuntaihin.

RUKOUSTA

Ennen kello yhdentoista jumalanpalvelusta, voit tulla rukoilemaan alasaliin tilaisuuden puolesta. Rukous klo 10.00 – 10.45.

LASTEN PYHIKSET

KESÄLLÄ PYHIKSET ON EHTOOLLISSUNNUNTAISIN AINOASTAAN. Lapsille on omaa ohjelmaa jumalanpalveluksen yhteydessä kello 11.30 – 12.30. Olemme siis kaikki yhdessä aluksi ja noin 11.30 lapset siirtyvät alakertaan omaan ohjelmaan. HUOM! Vanhemmat tuovat lapset alakertaan ja hakevat heti tilaisuuden jälkeen.

KAHVITUKSET

Seurakunnan ilmoitustaululla on uudet kahvituslistat, joista voi varata kahvitusvuoroja. Tule mukaan kahvitusta järjestämään. Näin mahdollistat mukavan yhdessäolon jumalanpalveluksen jälkeen alakerrassa.

TIISTAIT

Tiistaisin rukoilemme yhdessä klo 18-19. .

TORSTAIKEIDAS

Kesätauolla

KAIKENIKÄISILLE

Tervetuloa mukaan kuoroon. Kuoro on tarkoitettu kaikille iästä riippumatta. Harjoituksia ei ole kesällä.

PALVELUTEHTÄVIÄ

TEKNIIKKATIIMI

Saalemin tilaisuuksien tekniikassa on erilaisia tehtäviä. On striimausta, on laulujen ja muiden diojen heijastamista datatykillä ja on äänentoistoon liittyen mm. miksausta.Tule mukaan opettelemaan näitä eri tehtäviä.  Tarvetta on tällä hetkellä näissä kaikissa osa-alueissa. Voit ottaa yhteyttä tilaisuuksien aikana käymällä parvekkeella keskustelemassa tekniikkatiimiläisten kanssa.

TULKKAUS

Seurakunnan toiminnan piirissä on tällä hetkellä paljon muista maista tulleita. Tarvitsemme tulkkausta, jotta he voisivat osallistua seurakunnan tilaisuuksiin. He puhuvat mm. venäjää (mm. ukrainalaiset), englantia, espanjaa, thai-kieltä, farsia ja daria.  Tällä hetkellä suurin tarve on espanjan, englannin, ja venäjän tulkkauksesta.

Voisitko toimia tulkkina? Seurakunnassa on käytettävissä LiveVoice -sovellus. Tämän avulla voit toimia tulkkina käyttäen omaa älypuhelintasi tai tietokonettasi. Tulkkauksen kuunteleminen tapahtuu saman sovelluksen kautta esim. kännykällä ja  nappikuulokkeilla.

Tunnetko jonkun, joka tarvitsee tulkkausta? Voit olla yhteydessä ja kysyä tulkkausmahdollisuutta kyseiselle kielelle.

Ota yhteyttä Jos voit palvella tulkkauksessa tulkkina tai haluat lisätietoja voit olla yhteydessä Päivi Tyrniin 0408290647 paivi.tyrni@gmail.com tai Heikki Tyrniin 0505538234 heikki.tyrni@helluntaiseurakunta.net.