TERVETULOA ALIVEEN

Alive-nuortenilta

Alive -nuortenillat on tarkoitettu 13-20+ ikäisille perjantaisin klo 19.00 – 23.00.  Alive-illoissa on nuorten elämää huomioivaa opetusta Raamatusta, ylistystä, chillailua, pelailua. Alive-nuoret ovat kansainvälinen, energinen ja iloinen porukka, tule messiin! Pidämme alive -iltoja joka perjantai pääsääntöisesti osoitteessa kasarmikatu 3. Kannattaa toki seurata meitä facessa ja instassa niin tiedät missä mennään ja jos tulee muutoksia suunnitelmiin 🙂  Meillä on myös viikottainen solutoiminta. Nuorisotyötä on mukana toteuttamassa nuortentiimi yhdessä nuorisotyöntekijän Jonnan kanssa.

Nuorten tapahtumat

Aloitimme juuri yhteistyön Kanta-Hämeen Helluntaiseurakuntien (Forssa, Riihimäki) nuorisotyön kanssa järjestäen yhteisiä tapahtumia ja leirejä. Ensimmäinen Kipinä tapahtuma on Forssassa la 18.5. Syksyllä Kipinä on täällä Hämeenlinnassa. Ensimmäinen KIPINÄ nuortenleiri on 16.-18.8 Mallinkaisten leirikeskuksessa. Pidämme myös yhteisiä nuorteniltoja yhdessä Hämeenlinnan Vapaaseurakunnan kanssa.

Nuorten-leirit

Ensimmäinen KIPINÄ nuortenleiri on 16.-18.8 Mallinkaisten leirikeskuksessa. KIPINÄ tapahtumat/leirit ovat yhdessä Forssan ja Riihimäen Hämeenlinnan Helluntaiseurakunnan kanssa.

Seurakuntamme nuorisotyötä johtaa lapsi- ja nuorisotyöntekijä Jonna-Maaret Heinonen.
Puh: 044 901 7092
jonna-maaret.heinonen@helluntaiseurakunta.net