TERVETULOA ALIVEEN

Alive-nuortenilta

Alive -nuortenillat on tarkoitettu 13-20+ ikäisille perjantaisin klo 19.00 – 23.00.  Alive-illoissa on nuorten elämää huomioivaa opetusta Raamatusta, ylistystä, chillailua, pelailua. Alive-nuoret ovat kansainvälinen, energinen ja iloinen porukka, tule messiin! Pidämme alive -iltoja joka perjantai pääsääntöisesti osoitteessa kasarmikatu 3. Kannattaa toki seurata meitä facessa ja instassa niin tiedät missä mennään ja jos tulee muutoksia suunnitelmiin 🙂  Meillä on myös viikottainen solutoiminta. Nuorisotyötä on mukana toteuttamassa nuortentiimi yhdessä nuorisotyöntekijän Jonnan kanssa.

Nuorten tapahtumat

Aloitimme juuri yhteistyön Kanta-Hämeen Helluntaiseurakuntien (Forssa, Riihimäki) nuorisotyön kanssa järjestäen yhteisiä tapahtumia ja leirejä. Ensimmäinen Kipinä tapahtuma on Forssassa la 18.5 jonka järjestäjinä ovat Forssan ja Hämeenlinnan Helluntaiseurakunnan nuorisotyö. Syksyllä Kipinä on täällä Hämeenlinnassa. Ensimmäinen KIPINÄ nuortenleiri on 16.-18.8 Mallinkaisten leirikeskuksessa.

Pidämme myös yhteisiä nuorteniltoja yhdessä Hämeenlinnan Vapaaseurakunnan kanssa. Keväällä Vapiksen nuoret tulivat meidät Alive-iltaan ja syksyllä olisi tarkoitus mennä heidän nuorteniltaan.

Nuorten-leirit

Ensimmäinen KIPINÄ nuortenleiri on 16.-18.8 Mallinkaisten leirikeskuksessa. KIPINÄ tapahtumat/leirit ovat yhdessä Forssan ja Riihimäen Hämeenlinnan Helluntaiseurakunnan kanssa.

Seurakuntamme nuorisotyötä johtaa lapsi- ja nuorisotyöntekijä Jonna-Maaret Heinonen.
Puh: 044 901 7092
jonna-maaret.heinonen@helluntaiseurakunta.net